România educată şi digitalizată! Directorul Liceului Jean Louis Calderon din Timișoara a anunţat că în unitatea de învățământ pe care o conduce sunt peste 20 de lucrări corectate cu diferențe de notare de până la 3 puncte.
„Am cerut colegilor mei să verifice și să prezinte toate situațiile unde există 4 colectori. Am identificat 25-30 de lucrări în care sunt probleme, de la peste un punct, bineînțeles, la diferențe între 2 și 3 puncte, lucru anormal și inadmisibil.
Ar trebui recalibrate subiectele și baremele de evaluare. S-a spus că pe platforma digitală mergem pe o zonă mai obiectivă și s-a eliminat de subiectivism. (…) Lucrările ar trebui să fie colectate doar de profesori care predau la liceu și doar de profesori care au trecut prin acele cursuri de formare din CNPEE (Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – n.red)”, a precizat directorul., potrivit Edupedu.ro.