Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Argeș scoate la concurs 1 post consilier cadastru, gradul I din cadrul OCPI Argeș – Serviciul Cadastru
CERINŢELE POSTULUI:
– studii de specialitate: studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență- specializarea cadastru, geodezie, topografie, măsuratori terestre și cadastru, topografie minieră;
– vechime în specialitate: minim 03 ani și 06 luni;
– durată timp de muncă: 8 h/zi – 40h/săptamână;
– perioadă nedeterminată;
Condiții de participare la concurs:
o are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene; ;
o cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
o are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
o are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
o îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
o nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
o nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
Conform art.35 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, dosarul de înscriere la concurs trebuie să cuprindă următoarele:
DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
1. formular de înscriere la concurs ( formularul de înscriere la concurs este pus la dispoziția candidaților prin publicare pe pagina de interent a Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Argeș https://ag.ancpi.ro, în cadrul secțiunii ”Carieră”);
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate pentru ocuparea postului;
5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incomplatibil cu funcția pentru care candidează;
7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
8. curriculum vitae, model comun european.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Copiile de pe actele prevăzute la punctele 2-5, se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la punctul 6 poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la punctul 6, anterior datei de susţinere a probei scrise.
Tematica și bibliografia de concurs pot fi consultate la sediul OCPI Argeș și pe site-ul https://ag.ancpi.ro, în cadrul secțiunii ”Carieră”.
Concursul se va desfășura la sediul OCPI Argeș, municipiul Pitești, strada Maior Gh. Șonțu, nr.8A, etajul 2, camera 35, județul Argeș.
Relații suplimentare – telefon 0248215015, interior 2044 sau 2013.
CERINŢELE POSTULUI:
– studii de specialitate: studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență- specializarea cadastru, geodezie, topografie, măsuratori terestre și cadastru, topografie minieră;
– vechime în specialitate: minim 03 ani și 06 luni;
– durată timp de muncă: 8 h/zi – 40h/săptamână;
– perioadă nedeterminată;
Condiții de participare la concurs:
o are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene; ;
o cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
o are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
o are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
o îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
o nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
o nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
Conform art.35 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, dosarul de înscriere la concurs trebuie să cuprindă următoarele:
DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
1. formular de înscriere la concurs ( formularul de înscriere la concurs este pus la dispoziția candidaților prin publicare pe pagina de interent a Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Argeș https://ag.ancpi.ro, în cadrul secțiunii ”Carieră”);
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate pentru ocuparea postului;
5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incomplatibil cu funcția pentru care candidează;
7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
8. curriculum vitae, model comun european.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Copiile de pe actele prevăzute la punctele 2-5, se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la punctul 6 poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la punctul 6, anterior datei de susţinere a probei scrise.
Tematica și bibliografia de concurs pot fi consultate la sediul OCPI Argeș și pe site-ul https://ag.ancpi.ro, în cadrul secțiunii ”Carieră”.
Concursul se va desfășura la sediul OCPI Argeș, municipiul Pitești, strada Maior Gh. Șonțu, nr.8A, etajul 2, camera 35, județul Argeș.
Relații suplimentare – telefon 0248215015, interior 2044 sau 2013.