ITM – În atenția ASOCIAȚIILOR de PROPRIETARI

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

 Legea prevede ca pentru activitatea de administrare care include atât activităţi de administrare tehnică, cât şi pentrua ctivităţile de contabilitate şi casierie, asociaţiile de proprietari au următoarelevariante:- să   angajeze     persoane   (zice   atestate   pentru   funcţia   de   administrator   de imobile, sau- să   încheie   contract   de   administrare   cu   persoane   juridice   specializate   şi autorizate,   care   au   ca   obiect   de   activitate   numai   domeniul   asociaţiilor   de proprietari  ori  care  au ca   activitate principală  administrarea  imobilelor pe bază de tarife sau contract .În prima situaţie, persoanele fizice pot fi angajate prin încheierea unui contract   individual   de   muncă,   conform   celor   stabilite   prin   negociere directă. Menţionăm   că   potrivit   art.17   alin.6   din   H.G.   nr.1588/2007   pentru   aprobareaNormelor             metodologice   de   aplicare   a   Legii   nr.230/2007,   angajarea personalului necesar asociaţiei de proprietari se face de către comitetul executiv,reprezentat de preşedinte, în conformitate cu prevederile legislaţiei specifice învigoare. În această situaţie este evident că legea specifică care reglementează domeniulraporturilor   de   muncă   este   Codul   Muncii,   cu   modifcările   şi   completărileulterioare. În concluzie, angajarea de către asociaţiile de proprietari a  administratorului persoană  fizică  şi   a  persoanelor   fizice   care   au   atribuţii   de  efectuare   a curăţeniei se face numai pe bază de contract individual de muncă., se arată într-un comunicat de presă al ITM Argeș.

 


Nu rata niciodata nicio stire importanta. Aboneaza-te la newsletter-ul nostru.

Scroll to Top