Legea prevede ca pentru activitatea de administrare care include atât activităţi de administrare tehnică, cât şi pentrua ctivităţile de contabilitate şi casierie, asociaţiile de proprietari au următoarelevariante:- să angajeze persoane (zice atestate pentru funcţia de administrator de imobile, sau- să încheie contract de administrare cu persoane juridice specializate şi autorizate, care au ca obiect de activitate numai domeniul asociaţiilor de proprietari ori care au ca activitate principală administrarea imobilelor pe bază de tarife sau contract .În prima situaţie, persoanele fizice pot fi angajate prin încheierea unui contract individual de muncă, conform celor stabilite prin negociere directă. Menţionăm că potrivit art.17 alin.6 din H.G. nr.1588/2007 pentru aprobareaNormelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007, angajarea personalului necesar asociaţiei de proprietari se face de către comitetul executiv,reprezentat de preşedinte, în conformitate cu prevederile legislaţiei specifice învigoare. În această situaţie este evident că legea specifică care reglementează domeniulraporturilor de muncă este Codul Muncii, cu modifcările şi completărileulterioare. În concluzie, angajarea de către asociaţiile de proprietari a administratorului persoană fizică şi a persoanelor fizice care au atribuţii de efectuare a curăţeniei se face numai pe bază de contract individual de muncă., se arată într-un comunicat de presă al ITM Argeș.