Direcţia Judeţeană pentru Cultură ANGAJEAZĂ

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

    studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice, juridice sau administrative;
    vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
    cunoștințe operare PC: nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

    05 decembrie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
    06 decembrie 2016, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției Județene pentru Cultură Argeș din Pitești, Piața Vasile Milea nr.1, cam. 110, telefon: 0248/220.833, fax 0348/730.614.


Nu rata niciodata nicio stire importanta. Aboneaza-te la newsletter-ul nostru.

Scroll to Top