Vine Black Friday. Avertismentul ANCOM pentru români – la ce trebuie să fie atenți și ce nu trebuie să facă

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

Urmează perioada dedicată ofertelor promoționale de Black Friday, iar ANCOM avertizează consumatorii că se pot confrunta cu livrări întârziate ale produselor achiziționate online sau chiar cu tentative de fraudă la livrarea coletelor.

ANCOM recomandă utilizatorilor să fie extrem de atenți la opțiunile și condițiile de livrare, precum și la autenticitatea informațiilor de-a lungul întregului proces de achiziție online.

„Volumul crescut de achiziții de diverse produse din perioada Black Friday are un impact semnificativ asupra activității de curierat din România. În această perioadă, având în vedere numărul mare de comenzi, este posibilă apariția unor întârzieri la livrarea coletelor sau a deteriorării sau pierderii acestora în timpul transportului. Atunci când fac comenzi online, utilizatorii ar trebui să acorde o atenție sporită ofertelor propuse de comercianți și să verifice următoarele aspecte: opțiunile de livrare oferite de magazinul online”, transmite ANCOM.

Utilizatorii pot lua în calcul să solicite servicii suplimentare de siguranță, cum ar fi serviciul cu deschidere la livrare sau serviciul de trimitere cu valoare declarată; modalitatile de livrare a bunului (la adresa, la un punct de lucru al furnizorului sau la un sistem automat de livrare – locker, easybox, pachetomat, cutie pentru colete sau casete de expediere a coletelor); modalitățile de plată a bunului la livrare (numerar sau POS); termenul de livrare, care poate fi mai mare decât în alte perioade ale anului; dacă se oferă livrarea la ușă a unor produse voluminoase (mobilă, electrocasnice etc.).

Livrarea bunurilor cu o greutate mai mare de 31,5 kg nu reprezintă prestarea unui serviciu poștal, ci a unui serviciu de transport marfă.

Nu rata niciodata nicio stire importanta. Aboneaza-te la newsletter-ul nostru.

Scroll to Top