SPITALUL JUDEȚEAN DE URGENȚĂ PITEȘTI – concurs angajare

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

SPITALUL JUDEȚEAN DE URGENȚĂ PITEȘTI organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante, dupa cum urmeaza:

DURATĂ NEDETERMINATĂ, 8 ore/ zi, 5 zile/ săptămână:

ȘEF SERVICIU TEHNIC-ADMINISTRATIV SERVICIUL TEHNIC-ADMINISTRATIV 1 post

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

a) FORMULAR DE ÎNSCRIERE la concurs, conform modelului prevăzut în ANEXA nr. 1;
b) copie ACT DE IDENTITATE sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia CERTIFICATULUI DE CĂSĂTORIE sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copie DOCUMENTE care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia CARNETULUI DE MUNCĂ, a ADEVERINŢEI eliberate de angajator (MODEL ANEXA nr. 2) pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de CAZIER JUDICIAR sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) CERTIFICATUL DE INTEGRITATE comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor;
h) ADEVERINŢĂ MEDICALĂ care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
i) CURRICULUM VITAE, model comun European;
j) TAXA inscriere – 75 lei.

NOTA:
 În cazul in care candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale/ comportamentale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul CAZIERULUI JUDICIAR și/ sau originalul CERTIFICATULUI DE INTEGRITATE comportamentală, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

DOSARUL DE ÎNSCRIERE se poate depune, după cum urmează:
 la COMPARTIMENTUL RESURSE UMANE (BIROU PERSONAL),
 Poşta Română/ serviciul de curierat rapid,
 poşta electronică la adresa de email: SPITURGAG01@YAHOO.COM.
______________________________
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
______________________________

CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI
1.Studii de specialitate:
 DIPLOMĂ DE LICENȚĂ domeniul INGINERIE,
sau
 DIPLOMĂ DE LICENȚĂ domeniul ECONOMIC.
2.Cunoştinţe de operare/ programare pe calculator:
 MICROSOFT OFFICE: EXCEL, WORD,
3.Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
 Capacitatea de a rezolva eficient problemele
 Capacitate de implementare a soluţiilor
 Capacitate de organizare a muncii proprii şi de gestionare a timpului
 Capacitatea de asumare a responsabilităţilor
 Capacitatea de autoperfecţionare
 Capacitatea de valorificare într-un context nou a experienţei dobândite
 Capacitatea de analiză
 Capacitatea de sinteză
 Capacitatea de a genera idei noi (creativitate)
 Spirit de iniţiativă
 Capacitatea de planificare
 Capacitatea de a acţiona
 Capacitatea de a lucra independent
 Capacitatea de a lucra în echipă
 Capacitatea de gestionare a resurselor alocate
 Capacitatea de a comunica verbal şi în scris (inclusiv abilitatea de a ţine prezentări)
 Capacitatea de a gândi sistemic
 Flexibilitate
 Adaptabilitate la schimbări
3.Cerinţe specifice
 2 ani vechime în specialitatea serviciului.
 are capacitate deplină de exerciţiu;

CALENDAR concurs:
• 15.11.2024 – data PUBLICARE anunț concurs,
• 02.12.2024, orele 10.00 – data limită de depunere a DOSARELOR DE ÎNSCRIERE,
• 03.12.2024 – REZULTATE selecție dosare depuse,
• 04.12.2024, orele 16.00 – termenul limita pentru depunerea CONTESTATIILOR,
• 05.12.2024 – ANUNT solutionare contestatii,
• 10.12.2024, orele 09.00 – PROBA SCRISA,
• 10.12.2024 – afisarea rezultatelor PROBEI SCRISE,
• 11.12.2024, orele 16.00 – termenul limita pentru depunerea CONTESTATIILOR,
• 12.12.2024 – ANUNT solutionare contestatii,
• 13.12.2024, orele 09.00 – INTERVIU,
• 13.12.2024 – afisarea rezultatelor la INTERVIU,
• 16.12.2024, orele 16.00 – termenul limita pentru depunerea CONTESTATIILOR,
• 17.12.2024 – ANUNT solutionare contestatii,
• 18.12.2024 – afisarea REZULTATELOR FINALE,
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬______________________
NOTA: COMISIA DE CONCURS isi rezerva dreptul de a modifica data si orele de desfasurare a probelor, anuntand in prealabil toti candidatii inscrisi la concurs.
TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTULUI de:
ȘEF SERVICIU TEHNIC-ADMINISTRATIV

1) LEGEA Nr. 53/2003***Republicată – Codul Muncii.
2) LEGEA Nr. 95/2006***Republicată – privind reforma în domeniul sănătății, Titlul VII-Spitalele.
3) ORDINUL Nr. 914/ 2006 – pentru aprobarea normelor privind condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească un spital în vederea obţinerii autorizaţiei sanitare de funcţionare.
4) LEGEA Nr. 22/ 1969 – privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice.
5) LEGEA Nr. 50/ 1991*** Republicată – privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
6) LEGEA Nr. 15/ 1994*** Republicată – privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale.
7) HOTĂRÂREA Nr. 273/ 1994 – privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora.
8) LEGEA Nr. 10/ 1995 *** Republicată – privind calitatea în construcţii.
9) LEGEA Nr. 307/2006 privind apărarea incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
10) LEGEA Nr. 319/2006 privind securitatea şi sănătate în muncă, cu modificările şi completările ulterioare.
11) HOTĂRÂREA Nr. 28/ 2008 – privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii.
12) ORDINUL Nr. 2861/ 2009 – pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
__________________________________________________________________

PROBA SCRISĂ și PROBA INTERVIU se susțin la sediul unității.

RELAŢII SUPLIMENTARE la sediul SJU PITESTI din Aleea Spitalului nr. 36, BIROUL PERSONAL,
telefon: 0248-287.150, int. 177,
email: PERSONAL@SJUPITESTI.RO

Nu rata niciodata nicio stire importanta. Aboneaza-te la newsletter-ul nostru.

Scroll to Top