Cel mai important detaliu este pierderea poziției de lider pentru VW Golf, în balanță stând acum Peugeot, care s-a instalat cu două modele pe primele două locuri. De asemenea, mașina care ocupa în mod tradițional locul al doilea, Renault Clio, a înregistrat și ea o nouă scădere și a înmatriculat cu 38% mai puține mașini (15.349), coborând pe locul 6. În aceste condiții, un al doilea model Peugeot, micul SUV 2008, a urcat pe locul 2, cu o creștere substanțială, 51%, și un volum de 17.120 unități.
Modelul românesc Dacia Sandero a dispărut din nou din Top 10, ca urmare a evoluției slabe de pe unele piețe europene, chiar dacă în Franța, de exemplu, sau în Spania a înregistrat o lună foarte bună. Celelalte modele din top 10 au fost Toyota Yaris (locul 4), Fiat Panda (locul 5), Citroen C3 (locul 7), Skoda Octavia (locul 9) și VW T-Roc (locul 10). Ford Puma, un alt automobil fabricat în România, a reușit să crească din nou, devenind cel mai vândut model al mărcii în Europa, potrivit datelor Jato.