Direcția pentru Agricultură Argeș ANGAJEAZĂ consilier

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

    studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în agronomie;
    vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

    15 martie 2017, ora 16:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
    28 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă.
    30 martie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Direcției pentru Agricultură a Județului Argeș din Pitești, str. Armand Călinescu, nr. 44, telefon: 0248/219.68.


Nu rata niciodata nicio stire importanta. Aboneaza-te la newsletter-ul nostru.

Scroll to Top