Cum îşi bate joc RCS-RDS de abonaţi! Au fugit de clienţii supăraţi

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
La Piteşti, unul dintre primele puncte de lucru ale fostei reţele de cablu şi tv, Terra Sat, transformată mai apoi în RCS-RDS, telefonia mobilă nu mai merge de câteva ore bune. RCS-RDS nu s-a îngrijit să-şi anunţe clienţii printr-un mesaj sau mail, aşa cum o face energic cu ameninţări voalate atunci când întârzii două zile la plata facturilor. După ore bune de nervi, aşteptări şi butonări disperate, clientul se duce la o caserie, în speţă, de data aceasta cea din Trivale. Aici pustiu, cu excepţia cozii formate de clienţii nedumiriţi. La birourile de tipul „relaţii cu clienţii” unde tronează nişte domnişoare care de obicei mai mult încurcă decât să descurce problemele clienţilor, bătea vântul.

La „Încasări” se afla o doamnă care deja nu ne mai suporta: „Nu mai staţi degeaba, nu merge telefonia, se-o face în 2-3 ore!” .(Nu mai funcţiona de cateva ore. Se întoarce spre un zid după care se ascunsese o angajată): Eu de mâine nu mai vin la muncă, le-am zis că n-avem ce să facem cu jafurile astea.”

Un domn în vârstă se întoarce către mine: „Aţi văzut cum se pitesc, nimeni nu vorbeşte cu noi! Dar la facturi te caută imediat!” Plecăm murmurând ceva, unii urându-le conform sloganului firmei:  „La Digi Mobil (să) primești un an  cu suspendare!”, sau tradiţionalul: „Kaput cartela!”. 
RCS-RDS deţinută de omul de afaceri maghiar Zoltan Teszari este aceeaşi societate care este implicată într-un scandal de şantaj cu grupul Antenelor şi aceeaşi firmă care într-o noapte a închis studiourile tv din ţară – TerraSat,inclusiv pe cel din Piteşti, trimiţându-i pe angajaţi acasă fără preaviz, fără salarii şi fără nici un cuvânt după ani buni de muncă. 
 


Nu rata niciodata nicio stire importanta. Aboneaza-te la newsletter-ul nostru.

Scroll to Top