COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL BASCOV – anunț angajare. 2 posturi scoase la concurs

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

 

In conformitate cu prevederile H.G. nr.1336 din 28 octombrie 2022 cu modificarile ulterioare,pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice ;

COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL BASCOV
organizează la sediul sau din comuna Budeasa ,
strada Baza Nautica ,nr.5,
concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioada nedeterminată, cu durata normala a timpului de munca, a funcției contractuale de execuție vacante de

MANIPULANT BUNURI

Concursul de recrutare se organizează cu respectarea prevederilor art.VII, alin.(3), lit.a) si alin.(7) din OUG nr.156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene,respectiv a prevederilor art.VI ,VII din OUG 12/2025.

I.Datele de desfășurare a concursului :

• 24.03.2025- Publicarea anunțului,
• 25.03.2025-07.04.2025, in intervalul orar 08:00 15:00 perioada in care se pot depune dosarele de concurs
• 07.04.2025, ora 15.00 – data pană la care se depun dosarele de concurs la sediul instituției din comuna Budeasa , strada Baza Nautica ,nr.5;
• 08.04.2025- Selecția dosarelor de concurs pe baza indeplinirii condițiilor de participare si afișarea rezultatelor ;
• 09.04.2025- Depunere contestații selecție dosare concurs ;
• 10.04.2025- Soluționare contestații selecție dosare de concurs si afisare rezultate ;
• 15.04.2025, ora 10:00- Proba practica ;
• 15.04.2025- Afișare rezultate probă practica ;
• 16.04.2025- Depunere contestații proba practica ;
• 17.04.2025- Soluționare contestații si afișare rezultate ;
• 23.04.2025, ora 10:00 – Susținerea probei interviu ;
• 23.04.2025- Afișare rezultate probă interviu ;
• 24.04.2025- Depunere contestații probă interviu ;
• 25.04.2025-Soluționare contestații probă interviu si afișare rezultate ;
• 28.04.2025- Validare concurs si afișare rezultate finale

II.Probele concursului
– Proba practica: punctajul maxim – 100 puncte.
– Interviul: punctajul maxim – 100 puncte
Sunt declarați admiși la fiecare probă candidații care au obținut minim 50 de puncte.

III. Condiţii generale pentru participare la concurs:
Poate participa la concurs persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare.

IV. Conditii specifice pentru participare la concurs
1. Studii studii medii /generale
2. Vechime in munca – fara vechime
3. Posesor permis auto

V. Bibliografie
• Legea Nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată;
• Legea nr.477 / 2004 , privind Codul de Conduita a personalului contractual din institutiile publice ;
• Legea nr. 319/2006 –legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare:

VI. Dosarul de concurs :
Pentru înscrierea la concurs candidaţii pot depune dosarele la registratura institutiei din comuna Budeasa , strada Baza Nautica ,nr.5,
Dosarul de concurs va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG nr.1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de
valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare;
i) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevăzute la lit. b), c) si d) si e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Formularul de înscriere la concurs prevazut la lit.a) si modelul adeverinţei care atesta vechimea, prevazut la lit.e), sunt puse la dispoziţie candidaţilor prin publicare pe pagina de internet a institutiei în format deschis, editabil, precum şi la registratura institutiei.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de susţinere a probei scrise.
În situaţia în care dosarele de concurs sunt transmise prin poşta electronică/servicii de curierat, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute în original, pentru certificarea acestora, pana cel târziu la data şi ora organizării probei scrise.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format pdf. cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.

VII. Atributiile prevazute in fisa postului
• Participa si asigura intretinerea, montarea instalatiei de balizaj, a liniilor de block-start
• Participa la curatarea de vegetatie a lacului malurilor laterale
• Asigura servicii de salvamar in timpul antrenamentelor si concursurilor de kaiac-canoe
• sa asigure integritatea si securitatea materialelor;
• sa respecte programul de lucru stabilit prin contractul de munca;
• sa urmareasca indeplinirea normei zilnice, conform contractului de munca;
• primirea, pastrarea, incarcarea bunurilor sa se realizeze numai cu acordul sau avizul sefilor ierarhici;
• asigura paza materiala si juridica a marfurilor pe care le manipuleaza;
• ia toate masurile necesare de paza si protectie contra incendiilor;
• ia toate masurile necesare de paza si protectie contra efratiei;
• ia toate masurile necesare de paza si protectie contra distrugerilor sau deteriorarilor sub orice forma a marfurilor;
• foloseste timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens , nu se ocupa in timpul de munca de alte activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale, ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
• răspunde de obiectele de inventar pe care le are în gestiune şi nu are voie să înstrăineze produse sau obiecte de inventar aflate în gestiunea instituţiei;
• aduce la cunoştinţa conducerii instituţiei orice disfuncţii întâlnite care pot aduce prejudicii sigurantei, demnitatii, sănătăţii salariatilor/beneficiarilor;
• are obligatia de a oferii servicii de calitate si de a solicita sprijin persoanei careia i se subordoneaza in situatiile in care este nevoita sa desfasoare activitati intr-un domeniu necunoscut sau in care abilitatile sale sunt limitate;
• are obligatia de a trata cu respect toate persoanele cu care vine in contact (public, colegi, beneficiari, familiile beneficiarilor) fara a discrimina;
• răspunde de cunoașterea și aplicarea legislației în vigoare, specifice domeniului de activitate;
• exercită şi alte atribuţii stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau decizii ale directorului institutiei.
• raspunde de conservarea dotarilor si echipamentelor pe care le utilizeaza, in buna stare de functionare;
• răspunde disciplinar, civil și penal, după caz, pentru încălcarea dispozițiilor legale în vigoare și respectarea sarcinilor de serviciu;
• respecta legislatia si normele de SSM specifice activitatii, PSI, si Protectia Mediului – respecta prevederile Regulamentului Intern
Informații suplimentare se pot obține de la compartimentul resurse umane al instituției, la tel:0248/ 236462, fax: 0248 / 236462, de pe pagina de internet a institutiei: sau prin adresa de e-mail: csn.bascov@sport.gov.ro

In conformitate cu prevederile H.G. nr.1336 din 28 octombrie 2022 cu modificarile ulterioare,pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice ;

COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL BASCOV
organizează la sediul sau din comuna Budeasa ,
strada Baza Nautica ,nr.5,
concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioada nedeterminată, cu durata normala a timpului de munca, a funcției contractuale de execuție vacante de
INGRIJITOR

Concursul de recrutare se organizează cu respectarea prevederilor art.VII, alin.(3), lit.a) si alin.(7) din OUG nr.156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene,respectiv a prevederilor art.VI ,VII din OUG 12/2025.

I.Datele de desfășurare a concursului :
• 24.03.2025- Publicarea anunțului,
• 25.03.2025-07.04.2025, in intervalul orar 08:00 15:00 perioada in care se pot depune dosarele de concurs
• 07.04.2025, ora 15.00 – data pană la care se depun dosarele de concurs la sediul instituției din comuna Budeasa , strada Baza Nautica ,nr.5;
• 08.04.2025- Selecția dosarelor de concurs pe baza indeplinirii condițiilor de participare si afișarea rezultatelor ;
• 09.04.2025- Depunere contestații selecție dosare concurs ;
• 10.04.2025- Soluționare contestații selecție dosare de concurs si afisare rezultate ;
• 15.04.2025, ora 10:00- Proba practica ;
• 15.04.2025- Afișare rezultate probă practica ;
• 16.04.2025- Depunere contestații proba practica ;
• 17.04.2025- Soluționare contestații si afișare rezultate ;
• 23.04.2025, ora 10:00 – Susținerea probei interviu ;
• 23.04.2025- Afișare rezultate probă interviu ;
• 24.04.2025- Depunere contestații probă interviu ;
• 25.04.2025-Soluționare contestații probă interviu si afișare rezultate ;
• 28.04.2025- Validare concurs si afișare rezultate finale

II.Probele concursului
– Proba practica: punctajul maxim – 100 puncte.
– Interviul: punctajul maxim – 100 puncte
Sunt declarați admiși la fiecare probă candidații care au obținut minim 50 de puncte.

III. Condiţii generale pentru participare la concurs:
Poate participa la concurs persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare.

IV. Conditii specifice pentru participare la concurs
1. Studii studii medii /generale
2. Vechime in munca – fara vechime

V. Bibliografie
• Legea Nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată;
• Legea nr.477 / 2004 , privind Codul de Conduita a personalului contractual din institutiile publice ;
• Legea 132/2010 privind colectarea selectivă a deşeurilor în instituţiile publice;

VI. Dosarul de concurs :
Pentru înscrierea la concurs candidaţii pot depune dosarele la registratura institutiei din comuna Budeasa, strada Baza Nautica ,nr.5,
Dosarul de concurs va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG nr.1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de
valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare;
i) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevăzute la lit. b), c) si d) si e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Formularul de înscriere la concurs prevazut la lit.a) si modelul adeverinţei care atesta vechimea, prevazut la lit.e), sunt puse la dispoziţie candidaţilor prin publicare pe pagina de internet a institutiei în format deschis, editabil, precum şi la registratura institutiei.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de susţinere a probei scrise.
În situaţia în care dosarele de concurs sunt transmise prin poşta electronică/servicii de curierat, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute în original, pentru certificarea acestora, pana cel târziu la data şi ora organizării probei scrise.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format pdf. cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.

VII. Atributiile prevazute in fisa postului
• asigură zilnic curăţenia, igienizarea, dezinfectia şi aerisirea spaţiilor, în condiţii corespunzătoare, respectând normele igienico-sanitare în vigoare;
• transportă pe circuitul stabilit gunoiul, în condiţii corespunzătoare, răspunde de depunerea lor corectă în recipiente, curăţă şi dezinfectează pubelele în care se păstrează şi se transportă acestea;
• răspunde de integritatea obiectelor de inventar şi materialele din încăperile pe care le are în administrare;
• respectă normativele în vigoare în procesul tehnologic de curăţenie şi igienizare ;
• răspunde de exploatarea corectă a instrumentelor si aparatelor, sesizând eventualele defecţiuni, pentru a lua măsurile necesare de remediere;
• răspunde de obiectele de inventar pe care le are în gestiune şi nu are voie să înstrăineze produse sau obiecte de inventar aflate în gestiunea instituţiei;
• verifica, la incheierea programului de lucru, ca toate caile de acces comune din exterior (usi, ferestre de la grupuri sanitare, sala de conferinta), sa fie incuiate.
• raspunde de siguranta angajatilor/beneficiarilor din punct de vedere al conditiilor de igiena in sediu;
• aduce la cunoştinţa conducerii instituţiei orice disfuncţii întâlnite care pot aduce prejudicii sigurantei, demnitatii, sănătăţii salariatilor/beneficiarilor;
• are obligatia de a oferii servicii de calitate si de a solicita sprijin persoanei careia i se subordoneaza in situatiile in care este nevoita sa desfasoare activitati intr-un domeniu necunoscut sau in care abilitatile sale sunt limitate;
• are obligatia de a trata cu respect toate persoanele cu care vine in contact (public, colegi, beneficiari, familiile beneficiarilor) fara a discrimina;
• respecta prevederile Regulamentului Uniunii Europene cu nr.679/2016, privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora.
• răspunde de cunoașterea și aplicarea legislației în vigoare, specifice domeniului de activitate;
• exercită şi alte atribuţii stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau decizii ale directorului institutiei.
• raspunde de conservarea dotarilor si echipamentelor pe care le utilizeaza, in buna stare de functionare;
• răspunde disciplinar, civil și penal, după caz, pentru încălcarea dispozițiilor legale în vigoare și respectarea sarcinilor de serviciu;

Informații suplimentare se pot obține de la compartimentul resurse umane al instituției, la tel:0248/ 236462, fax: 0248 / 236462, de pe pagina de internet a institutiei , sau prin adresa de e-mail: csn.bascov@sport.gov.ro

Nu rata niciodata nicio stire importanta. Aboneaza-te la newsletter-ul nostru.

Scroll to Top