Campanie antifraudă pentru protecţia clienţilor APĂ CANAL 2000 SA

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

 „Campania se axează pe exemplificarea a cinci tipuri de fraudă dintre cele mai frecvent întâlnite, după cum urmează:

1. Stabilirea cantităţilor de apă furnizată, în vederea facturării se face pe baza înregistrării contorului de branşament, care este ultima componentă a reţelei publice de distribuţie în sensul de curgere a apei. SC Apă Canal 2000 SA efectuează doar citirea contorului de branşament, aflat la limita proprietăţii utilizatorului, operaţiune pentru care nu se percepe nici un cost suplimentar.

Astfel, în cazul asociaţiilor de proprietari limita de competenţă a Operatorului în ceea ce priveşte citirea este contorul de branşament, citirea contoarelor din interiorul apartamentelor şi repartizarea consumului înregistrat de contorul general pe unităţi locative sunt în responsabilitatea asociaţiei de proprietari, prin grija reprezentanţilor săi legali.

SC Apă Canal 2000 SA nu îşi asumă răspunderea pentru eventualele sume de bani percepute proprietarilor de apartamente din cadrul unei asociaţii de proprietari, în contul citirii contoarelor de apartament!

2. Corespondenţa dintre SC Apă Canal 2000 SA şi clienţi se realizează prin documente oficiale, în original, cu număr de înregistrare.

3. Clienţii primesc facturile SC Apă Canal 2000 SA în funcţie de varianta de transmitere pentru care au optat, iar în cazul în care este nevoie, aceştia pot solicita un duplicat prin e-mail la adresa [email protected] sau la Ghişeul Unic al societăţii situat în Piteşti, b-dul I.C. Brătianu, nr. 24A.

4. Angajaţii SC Apă Canal 2000 SA se legitimează numai cu legitimaţiile de serviciu, pe care se regăseşte obligatoriu numărul de marcă.

5. Contravaloarea serviciilor prestate de SC Apă Canal 2000 SA se achită numai prin următoarele modalităţi de plată:

·       Numerar la toate ghişeele BRD din judeţul Argeş , cu condiţia deţinerii unui  exemplar de factură;

·       Plata prin debit direct, care se poate realiza prin semnarea mandatului de debit direct la toate agenţiile BRD;

·       Plata cu numerar sau cu cardul prin serviciul ROBO BRD, cu condiţia deţinerii unui de exemplar de factură;

Notă: Pentru plata facturilor cu numerar la ghişeele BRD, ROBO BRD precum şi prin debit direct comisioanele vor fi suportate de SC Apă Canal 2000 SA.

·       Plata prin ordin de plată sau internet-banking se realizează în contul societăţii RO93BRDE030SV05734580300 deschis la sucursala BRD Piteşti;

·       Clienţii SC Apă Canal 2000 SA au la dispoziţie şi posibilitatea de achitare a facturilor în numerar până la limita de 5.000 RON, prin reţeaua punctelor de plată PayPoint. În acest sens, clienţii se vor prezenta în magazinele cu sigla galbenă PayPoint cu factura fiscală de plată, comisioanele aferente fiind suportate de SC Apă Canal 2000 SA;

·       Plata cu numerar prin intermediul cititorilor-încasatori de zonă pentru localităţile din aria de operare, cu excepţia  municipiului Piteşti.

 

Considerăm că buna informare este primul pas pentru a evita astfel de experienţe neplăcute şi că prin această campanie protejăm clienţii asupra diferitelor tipuri de fraudă.

Apelăm la vigilenţa şi suportul clienţilor pentru a ne semnala orice situaţie care pare suspectă la Ghişeul Unic al societăţii, din Piteşti, b-dul I.C. Brătianu, nr. 24A, sau pe adresa oficială de e-mail [email protected].”, transmite SC Apă Canal 2000 SA într-un comunicat remis Institutiilestatului.ro


Nu rata niciodata nicio stire importanta. Aboneaza-te la newsletter-ul nostru.

Scroll to Top