Dacia, campania de impunere pe piață a unei noi imagini de brand

Începând cu 17 iunie, marca Dacia, parte a grupului Renault, va demara campania de impunere pe piață a unei noi imagini. Deși nu este specificat clar, pare a fi vorba inclusiv despre noul logo observat încă de la prezentarea conceptului Bigster.

Dacia, campania de impunere pe piață a unei noi imagini de brand

 În luna ianuarie, atunci când Luca de Meo, șeful grupului Renault, a prezentat planul Renaulution și conceptul Dacia Bigster, un detaliu al acestui viitor SUV a atras atenția. Este vorba despre noul logo vizibil pe grila radiatorului acestui concept, dar și despre sloganul „Tout. Simplement” (Totul. Pur și simplu) care apărea în documentele prezentate în timpul conferinței de presă.

Ei bine, deși oficialii francezi nu au menționat nimic despre o nouă imagine Dacia, era încă de pe atunci destul de limpede că marca va trece printr-un proces de rebranding. Iar un comunicat al companiei românești în care este specificat faptul că „pe 17 iunie Dacia adoptă o nouă imagine” susține această idee.
Din nefericire acestea sunt toate informațiile dezvăluite până acum de oficiali ai Renault sau Dacia, astfel încât orice alt detaliu poate fi trecut la capitolul speculații.